niedziela, 16 września 2012

Konkurs "Łubiankowe wariacje" - prezentacja prac

W piątek o północy skończył się termin zgłaszania prac do konkursu "Łubiankowe wariacje". Zgłoszono sześć prac. Dzisiaj prezentujemy te prace w kolejności ich zgłaszania. Zdjęcia są wykonane przez autorów prac i  wstawione bez żadnej obróbki (w takim stanie, jak je otrzymaliśmy).

O zasadach konkursu możecie przeczytać w tym poście. Dla przypomnienia: możecie głosować tylko na jedną pracę. Żeby oddać głos na daną pracę w tym poście (w którym opublikowaliśmy zdjęcia), pozostawcie komentarz z numerem zdjęcia pracy, która Wam się najbardziej podoba (np. "Głosuję na pracę nr ....). Osoby, które będą głosować jako "Anonimowy", proszę o podpisanie się lub podanie namiaru na swojego bloga lub jakiejkolwiek innej informacji, która pozwoli na jednoznaczne "zidentyfikowanie" osoby :). Zastrzegam sobie prawo do nieuwzględnienia głosu w przypadku wątpliwości co do autora komentarza (o czym poinformuję w komentarzu, żeby osoba mogła naprawić swoje niedopatrzenie).

Uwaga:
Ponieważ mamy już kilka nieważnych głosów oddanych przez "Anonimowych" prosimy ich o uzupełnienie danych. Podanie samego imienia nie wystarczy. Za wystarczające dane uznajemy np. adres e-mail. Rozumiemy, że niektórzy mogą mieć obawy przed publicznym podawaniem swojego adresu e-mail. Wystarczy wtedy napisać do nas maila (na sklep@goha.pl), w którym głosujący poda o który komentarz chodzi. Adres e-mail będzie już zawarty w przesłanej wiadomości. To wystarczy.
Miłego oglądania. Zapraszamy do głosowania. Przypominamy, że głosowanie kończy się 23 września o godzinie 23:59. A spośród osób głosujących wybierzemy jedną, która otrzyma od nas prezent - niespodziankę.

Praca nr 1





Praca nr 2





Praca nr 3





Praca nr 4








Praca nr 5





Praca nr 6






66 komentarzy:

  1. Mój głos na nr 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna robota!Model brodaty, przede wszystkim pochwały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój głos na pracę nr 6 :))przygarnęła bym razem z zawartością:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja głosuję na jesiennego jeżyka z grzybkami nr 5.

    OdpowiedzUsuń
  5. Evi mój głos oddaję na pracę nr 4

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosuję na 6 :) piękna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na pracę nr 1. Prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosuję na pracę nr 1!!!
    Niestety, w pracy nr 4 w ogóle nic nie widać oprócz błysku lampy... Szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się 2 prace 1 i 6 ale ostatecznie glosuje na prace nr 1

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos na pracę nr 4 EwelinaBisakowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za oddanie głosu, jednak zgodnie z regulaminem konkursu nie możemy go w tej chwili uznać. Prosimy o podanie jakichkolwiek danych, które pozwolą Ciebie jednoznacznie zidentyfikować :)

      Usuń
  12. Mój głos oddaję na pracę nr 4 Ewelina_Jakubowska@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca nr 4 z motylkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za oddanie głosu, jednak zgodnie z regulaminem konkursu nie możemy go w tej chwili uznać. Prosimy o podanie jakichkolwiek danych, które pozwolą Ciebie jednoznacznie zidentyfikować :)

      Usuń
  14. Marta praca nr 4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, dziękujemy za oddanie głosu, jednak zgodnie z regulaminem konkursu nie możemy go w tej chwili uznać. Po samym imieniu nie jesteśmy w stanie jednoznacznie Ciebie zidentyfikować :(. W związku z tym prosimy o podanie jeszcze jakichś danych, może adres e-mail?

      Usuń
    2. To jest do Komentarza z 18 września 12:38 Marta praca nr 4 e-mail bisakowska@poczta.fm

      Usuń
  15. Podoba mi się praca nr 4 Aniulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniulka, dziękujemy za oddanie głosu, jednak zgodnie z regulaminem konkursu nie możemy go w tej chwili uznać. Po samym imieniu nie jesteśmy w stanie jednoznacznie Ciebie zidentyfikować :(. W związku z tym prosimy o podanie jeszcze jakichś danych, może adres e-mail?

      Usuń
    2. Aniulka e-mail aniczka15@poczta.fm

      Usuń
  16. Mariola głos oddaje na pracę nr 4 podoba mi się,że jest delikatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariola, dziękujemy za oddanie głosu, jednak zgodnie z regulaminem konkursu nie możemy go w tej chwili uznać. Po samym imieniu nie jesteśmy w stanie jednoznacznie Ciebie zidentyfikować :(. W związku z tym prosimy o podanie jeszcze jakichś danych, może adres e-mail?

      Usuń
  17. Grzesio praca nr 4 gpart@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie prace bardzo ładne,ale solidarnie kibicuje mojej koleżance.Praca nr 4 mewka74@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie.Szkoda ,ze się spóżnilam na takie wyzwanie. Wszystkie prace są śliczne ale za tą wyjątkową na którą oddaję swój głos uważam pracę nr1 ze śliweczkami .Pozdrawiam serdecznie i dodaje do ulubionych:)))
    wiki0877@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem dlaczego nikt nie zagłosował jeszcze na pracę nr 5 - przecież jest śliczna! Jestem zdecydowanie za!
    emaciejka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Praca nr 6 :))
    Powodzenia życzę twórcy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie zauroczyła praca i głosuje na 2

    OdpowiedzUsuń
  23. od razu w oko wpada łubianka nr 1.. wszystkie sa piękne ale ta ma w sobie to *coś*...agata góra:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój głos wędruje na pracę nr 4 makos1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Łubianka z motylem nr 4 krzysztof_wawa@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam pewna uwagę . Dla mnie niezwykle dziwny jest fakt , że na pracę nr 4 głasuja same anonimowe osoby . Adres e-mail mozna podac jakikolwiek , z sieci , od znajomych itp . Nie jest to czysta gra , zwaźywszy na to ,że sama praca jest nawet bardzo słabo widoczna ,źle zrobione zdjęcie , a wśród anonimowych komentarzy robi taką furorę . Na pierwszy rzut oka widać ,że komentarze wysyła jedna i ta sama osoba ( nieraz w odstepach kilkuminutowych . Dla sprawiedliwości - komentarze te powinny od razu zostac usuniete, bo nie jest to fair dla pozostałych uczestnichek , których prace sa naprawdę piekne i dopracowane. Na koniec oddam swój głos na prace nr 6 ( truskawki )

    OdpowiedzUsuń
  27. Co tu dużo gadać, na jesień najładniejsza łubianeczka grzybkowa -nr 5!!!
    gosiab44@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Co z moim komentarzem ? Dlaczego nie pozwolono go wyświetlić ? ??? Prawdę napisałam .co ? Wszystko pachnie mi to brzydko. Z góry ustalone kto ma wygrac.... po co organizować w takim razie jakieś konkursy ???? Oczywiście nagrode zgarnie ta najsłabsza praca . Żal mi tych dziewczyn , które przyłozyły sie i czekają na prawdziwe głosy , a nie na anonimy , których u Ciebie jest tak dużo ,jakby twój blog oglądały tylko osoby nie piszące bloga , a przeciez tak nie jest . Jak widac mój głos się nie liczy ... , ale wspomnę o tym na swoim blogu , bo tam mnie nie zcenzurujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam niedawno z pracowni, zahaczając jeszcze o hurtownię, gdzie zostawili mi na portierni towar, zapakowałam zamówienia, mąż pojechał na pocztę je powysyłać. W końcu mam chwilę na otwarcie komputera i co widzę? Taki paszkwil. No cóż, nie będę go komentowała.
      Asja-decu, ja nie oskarżam innych nie mając na to dowodu. Łatwo jest wydawać opinie. Ale czy na pewno są prawidłowe?
      Co do usuwania komentarzy: w zasadach konkursu dopuściłam głosowanie przez anonimowe osoby. W końcu dlaczego ktoś, kto nie prowadzi bloga, ma mieć zablokowaną możliwość wzięcia udziału w zabawie? Bo w moim zamyśle to ma być zabawa. Dla wszystkich. A przed potencjalnymi próbami manipulowania wynikiem głosowania mam nadzieję, że się w miarę dobrze zabezpieczyłam. Ale w jaki sposób, pozwolisz, że na razie nie będę z wiadomych względów pisała :)

      Usuń
  29. Wachałam się między pracą nr 1 a 4,ale praca nr 1 wydaje mi się jakby była niedokończona coś w niej brak.a praca nr 4 jest taka dopracowana.Dlatego mój głos oddaje na łubiankę nr 4 Na-ta-lia18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój głos oddaje na pracę nr 4 Niki5432@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej podoba mi się łubianka nr.1 i dlatego na nią glosuję
    ana_dep@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Praca nr 5 to mój faworyt . upaniali@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Głosuję na pracę nr 6, przepięknie ozdobiona łubianka...

    OdpowiedzUsuń
  34. praca nr 1 podbiła moje serce! pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  35. PRACACA NR 4 ŻYCZĘ POWODZENIA:) Karolami437@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie zgadzam się z opinią Asja-decu.Goha ma rację nie można kogoś bezpodstawnie oskarżać.A już fakt straszenia kogoś,że umieści informację na swoim blogu jest dla mnie niezrozumiałe.Osobiście widziałam tą pracę bo robiła ją moja koleżanka z warsztatów, i nazywanie jej najsłabszą jest bardzo mało motywujące dla autora pracy.Trzeba było samej się wyśilić i pokazać na co Ciebie stać.A to,że ktoś nie ma bloga nie skreśla go z oddania głosu.U nas z warsztatów wszyscy solidarnie oddadzą na tą pracę głos,ponieważ uważamy,że jest bardzo ładna.Fakt,że zdjęcia nie są najlepszej jakości, i nie dokońca to pokazują.Mój głos oddaję na pracę nr 4 Ingamomot@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ingo! Bez unoszenia się i urazy, ale Asja ma jednak trochę racji. To jest konkurs na najładniej przyozdobioną łubiankę, ale wybierają ją internauci na podstawie zdjęcia (zdjęć) nadesłanych przez autora (autorkę) pracy. Zdjęcia pracy nr 4 są na tyle słabe, że naprawdę mało co na nich widać trudno więc ocenić czy ta łubianka rzeczywiście zasługuje na to, aby oddać na nią głos. Bo, żeby wybrać trzeba porównać wszystkie prace, a nie kierować się subiektywnym (wybacz!) przekonaniem, że praca naszej znajomej jest na pewno na najładniejsza. A to mniej więcej wynika z Twojego postu, co zresztą widać wyraźnie po przebiegu głosowania. A wystarczyło po prostu zrobić tylko lepsze (czytaj: wyraźniejsze) zdjęcia i nikt by nie miał do nikogo pretensji, bo każdy by widział i sam mógł ocenić tę pracę. A poza tym. Nie wypominaj komuś, że nie pokazał "na co go stać", bo niby skąd wiesz, że Asja nie wzięła udziału w konkursie - wszak prace prezentowane są anonimowo. Przynajmniej do czasu ogłoszenia wyników. A w ogóle, to szkoda, że takie zamieszanie, bo pomysł fajny, prace też niebrzydkie, a zamiast przyjemności niektórzy poczują pewnie niesmak. Maila nie podaję, bo nie głosuję na żadna pracę. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. zgadzam sie, zdjecie nr 4 sa przeswietlone i malo czytelne- moze jest to ladna praca, ale prawie w ogole jej nie widac

      Usuń
  37. Głosuję na pracę numer 1 rkubasz@o2.pl
    Moje prace na NK Ryszard Kubaszewski

    OdpowiedzUsuń
  38. Przy śliwkach cienie wymalowane
    są wyjątkowo udane!
    Ta delikatność i wyrazistość zarazem,
    w mych oczach są najpiękniejszym obrazem.

    Choć pozostałe prace i owszem ciekawe
    na pracę nr 1 serce zagłosować mi karze!

    Konkurs to przecież zabawa,
    a nie do wielkich sporów podstawa!
    I rzecz w tym, by piękno promować,
    a nie po koleżeńsku się solidaryzować!

    Dla autorek prac gratulacje przekazuję,
    a pozostałych uśmiechem obdaruję :)
    tycjusz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. swój głos oddaję na pracę nr. 6

    OdpowiedzUsuń
  40. Głosuję na pracę nr 1 jest w swojej prostocie prześliczna Kasiek

    OdpowiedzUsuń
  41. Mój głos oddaję na pracę nr 4.Z góry gratuluję zwycięzcy i życzę dużo weny twórczej:)
    babasek99@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. swój głos oddaję na pracę nr 4 krzycho111@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Odpowiedzi
    1. Kaja, dziękujemy za oddanie głosu, jednak zgodnie z regulaminem konkursu nie możemy go w tej chwili uznać. Po samym imieniu nie jesteśmy w stanie jednoznacznie Ciebie zidentyfikować :(. W związku z tym prosimy o podanie jeszcze jakichś danych, może adres e-mail?

      Usuń
  44. Wszytskie prace bardzo ładne,mój głos oddaję na pracę nr 4 Halina adres poczty wysłałam e-mailem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halina, niestety wiadomość do nas nie dotarła. Możesz jeszcze raz wysłać na sklep@goha.pl?

      Usuń
  45. JoannaSzo@wp.pl mój głos oddaję na pracę nr 4.Praca z grzybka też super.

    OdpowiedzUsuń
  46. Podobają mi się wszystkie prace.Swój głos oddaję na pracę nr 4.Już tęsknię za latem które się skończyło.
    Joannacreative1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiem,że już po głosowaniu, ale zachwycił mnie pierwszy koszyk,jest śliczny. :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...